Isnin, 16 April 2007

http://glateh.blogspot.com

i
Saya baharu sahaja melayari blog seorang penulis yang saya kagumi, iaitu Ghazali Lateh.
Wah, blog dan pengkisahannya hebat sekali!
ii
Teruskan dan selamat menjadi warga blog untuk memungkinkan impian realiti, kepercayaan dan proses kreatif terus mengalir.
iii
Kadang-kadang kita perlu menjadi manusia yang tak perlu ramai kawan kerana sukarnya memahami kerenah manusia. Biar kita ada sedikit kawan tetapi tidak menyusahkan. Kata cikgu Amin, "kita kena pilih kawan sebab takut jumpa kawan yang makan kawan." Dengan selamba saya pun menyampuk, "sebab apa cikgu Amin pilih kawan macam buaya? Pilihlah macam saya ke atau macam Ghazali Lateh ke?" Sambil ketawa dia menjawab, "sebab aku nak buaya darat. Kau buaya tak ada gigi." Ketawa kamipun memecah sunyi malam kamar 639 Holiday Inn, Kuching.Selamat menziarahi dan melayari dunia blog.
iv
Aku, Amin dan Ghazali kian mengenali hati budi masing-masing. Moga kami akan menjadi rakan juga saudara yang mengakrabkan.
Amin tetapi bukan cikgu Aminhad. hehehehe

1 ulasan:

sinaganaga berkata...

Sudah link blog kau kepada blog aku.